Магазин дотримується законодавства України про умови повернення й обміну товару, але із змінами з боку магазину, враховуючи всі можливі методи доставки.

1. У разі замовлення одягу наложеним платежем, перевірка: якості, кольори, фасону, відповідності — примірки та домовленності про обмін або відмову, робляться виключно НА ВІДДІЛЕННІ ПОШТИ.
Послуга НАКЛАДНОГО ПЛАТЕЖУ передбачає саме такий механізм!
Виявлення браку або інших пошкоджень, ОБОВЯЗКОВО перевіряється клієнтом на відділенні пошти, і в разі виявлення будь якого браку оформлюється АКТ про пошкодження або не відповідність.

Чому так?
У разі замовлення одягу НАЛОЖНИМ ПЛАТЕЖЕМ усі витрати та ризики з втратою засобів бере на себе МАГАЗИН (вартітсь повернення від 100 до 170 грн).
Магазином було прийняте рішення саме на таких замовленнях розв'язувати всі спірні питання під час отримання, бо тільки так можна бути впевненим, що річ не пошкодилась клієнтом під час примірки вдома.

2. У разі браку
Під час замовлення НАЛОЖНИМ ПЛАТЕЖЕМ перевірка одягу здійснюється на відділенні, як зазначено в пункті 1.
2.1 Якщо виявити брак на пошту, було неможливо, через специфіку одягу, обмін можливий, індивідуально, згідно пункту 1.
2.2 Якщо замовлення зроблено за повною оплатою або частковою, обмін відбувається за рахунок МАГАЗИНУ

3. Під час замовлення з мінімальною оплатою
Перевірка замовлення здійснюється на відділенні пошти згідно з пунктом 1.

4. Під час замовлення товару з повною оплатою
4.1 Якщо клієнт отримав річ, яка не відповідає його замовленню з вини продавця, у таких пунктах: розмір, колір, брак — витрати рл заміні оплачує магазин.
4.2 Якщо річ неналежної якості, на думку покупця, клієнт має право повернути річ і отримати КОШТИ НА КАРТУ, після того коли продавець забере повернення з пошти, і перевірить на цілісність і збереження товарного вигляду.
Витрати по поверненню в цьому разі лягають на покупця.
4.3 Повернення і обмін можливий упродовж 14 днів

5. Обмін під час замовлення накладеним платежом
Обмін проводиться відповідно до ПУНКТОМ 1
Виключенням слугують випадки, коли клієнт отримує посилку з пошти, але недостатньо ретельно перевірив її, і за своїм бажанням хоче замінити розмір.
У таких випадках ОБМІН ВООЗМОЖН і проводиться завдяки КУПувачу. Нова річ вирушає тільки після отримання магазином, посилки на пошту та перевірки на відповідність.

6. Механізм повернення коштів
Якщо правила магазину передбачають повернення коштів, це відбувається за наступним принципом — клієнт відправляє річ за адресою, яку УЗГОДИВ З МАГАЗИНОМ, відправляє товаро - транспортну накладну, і номер картки для повернення коштів. Магазин, перевіривши річ на відповідність товарному вигляду, повертає кошти на зазначену карту впродовж 2 днів.